Kävelyfutista urheilukentällä
Tervetuloa yhdistyksen uuteen harrastusmuotoon, Kävelyfutikseen!
Se on jalkapallon muoto, joka soveltuu ikäihmisille. Kesäaikaan pelaamme ulkona urheilukentällä TIISTAISIN klo 18-19.
Kenttä ja maali ovat pienemmät kuin jalkapallossa ja kentällä saa liikkua vapaasti.
Juokseminen, fyysinen kontakti, pallon potkaiseminen lantion korkeuden yläpuolelle on kielletty.
Mukaan pääsee helposti, ikään ja taustaan katsomatta. Pelatessa tutustuu uusiin ihmisiin, liikutaan turvallisesti ja omaan tahtiin sekä tärkeintä pelin ilo eli hauskanpito ja onnistumisen tunteet
Lähde mukaan!
Ari Nurmi